سریال انیمیشن «زوزو و دوستان» روی آنتن شبکه پویا + زمان پخش سریال «یانگوم» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش رئیس سازمان صداوسیما: محور‌های مناظرات به‌گونه‌ای طراحی شده است که امکان ورود به حواشی به حداقل برسد تمدید مهلت ششمین دوسالانه «کارتون کتاب» برنامه‌های تلویزیون برای عید سعید قربان + زمان پخش بازگشت «رخساره» با قطعات خاطره‌انگیز به تالار وحدت جوایز برگزیدگان انسی ۲۰۲۴ اهدا شد جزئیات تازه‌ترین پروژه «علی‌اکبر شکارچی»، استاد موسیقی در فضای مجازی «تاجی» به پایان خط رسید | روایت یک تصمیم سخت درگذشت «صدرا روحانی»، شاعر پیشکسوت، در سکوت خبری ماجرای شکایت صدا و سیما از «عادل فردوسی‌پور» + عکس آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از سریال «سلمان فارسی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ مرد تیغ و ابریشم | یادی از نرسی گرگیا، بازیگری که اگر زنده بود امروز ۸۶ سالگی اش را جشن می‌گرفت عرض ارادت هنرمندان به سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

«خوش نمک»، عیدانه هفته وحدت در شبکه نسیم + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۶۸۶۶
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
«خوش نمک»، عیدانه هفته وحدت در شبکه نسیم + زمان پخش
ویژه‌برنامه «خوش نمک» ویژه اعیاد ماه ربیع از امشب دوشنبه تا جمعه، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه‌برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای میلاد صالح‌پور، به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از امشب دوشنبه  تا جمعه، ۱۰ تا ۱۴ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.  

این ویژه‌برنامه در فضایی شاد و مفرح میزبان مهمانانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود. اجرای موسیقی زنده، مسابقه‌های متنوع با حضور شرکت‌کنندگان و تماشاچیان و حضور مهمانان در استودیو از جمله بخش‌های عیدانه «خوش نمک» است.

برنامه «خوش نمک» یک مسابقه کمدی است که شرکت‌کنندگان آن مردم عادی از شهر‌ها و روستا‌های مختلف هستند. مسابقه‌های این برنامه پیرامون بازی‌های کلام‌محور و رفتارمحور است که از بازی‌های نوستالژیک الگوبرداری شده است.

فصل دوم «خوش نمک» از ۲۶ شهریور سال جاری آغاز شد و بازپخش آن ۳۰ بامداد، ۹ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷ روز بعد است.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->