ساز «قاصدک» | نگاهی به اجرای موسیقی اصیل ایرانی در پردیس تئاتر اردیبهشت مشهد ساعت گران‌قیمت بهرنگ علوی در «جوکر ۲» + عکس زمان پخش و تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم کدام فیلم‌های سینمایی با موضوع انتخابات ساخته شده است؟ فلسفه، در جستار و داستان و رمان | معرفی سه کتاب تازه از نشر «خوب» «ناخن‌ها» فیلم اختتامیه جشنواره کارلووی واری شد فیلم‌های سینمایی آخر هفته (۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان و زمان پخش زمان پخش و تکرار سریال شب دهم در ایام محرم پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما برادران «فرار از زندان» با سریال «بازگرداندن» روی آنتن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ شرکت‌کنندکان خانم فصل ۲ «جوکر ۲» احسان علیخانی چه کسانی هستند؟ نویسنده کتاب «اینجا جای خوابیدن نیست»: نویسنده اگر معترض نباشد نمی‌تواند داستان زیبا خلق کند اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های نمایشی خراسان‌رضوی معرفی شدند (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«خوش نمک»، عیدانه هفته وحدت در شبکه نسیم + زمان پخش

  • کد خبر: ۱۸۶۸۶۶
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
«خوش نمک»، عیدانه هفته وحدت در شبکه نسیم + زمان پخش
ویژه‌برنامه «خوش نمک» ویژه اعیاد ماه ربیع از امشب دوشنبه تا جمعه، ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ویژه‌برنامه «خوش نمک» به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای میلاد صالح‌پور، به مناسبت هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) از امشب دوشنبه  تا جمعه، ۱۰ تا ۱۴ مهرماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.  

این ویژه‌برنامه در فضایی شاد و مفرح میزبان مهمانانی در حوزه‌های مختلف خواهد بود. اجرای موسیقی زنده، مسابقه‌های متنوع با حضور شرکت‌کنندگان و تماشاچیان و حضور مهمانان در استودیو از جمله بخش‌های عیدانه «خوش نمک» است.

برنامه «خوش نمک» یک مسابقه کمدی است که شرکت‌کنندگان آن مردم عادی از شهر‌ها و روستا‌های مختلف هستند. مسابقه‌های این برنامه پیرامون بازی‌های کلام‌محور و رفتارمحور است که از بازی‌های نوستالژیک الگوبرداری شده است.

فصل دوم «خوش نمک» از ۲۶ شهریور سال جاری آغاز شد و بازپخش آن ۳۰ بامداد، ۹ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷ روز بعد است.

منبع: صبا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->